مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 18:552023-09-25فرهنگي

رییس سازمان سینمایی : سینما نمرده؛ هر روز در کشور ما احیاتر می شود


رییس سازمان سینمایی که عصر امروز 3 مهر ماه در مراسم افتتاح پردیس سینمایی «مرداس» در تهران سخن می گفت، ادامه داد: مشکلاتی بعد از کرونا در کشور وجود داشت که در حال مرتفع تر شدن است و در عین حال شش ماهه اول امسال بعد سال ها دوره طلایی برای سینمای ایران رقم خورد.

- رییس سازمان سینمایی که عصر امروز 3 مهر ماه در مراسم افتتاح پردیس سینمایی مرداس در تهران سخن می گفت، ادامه داد: مشکلاتی بعد از کرونا در کشور وجود داشت که در حال مرتفع تر شدن است و در عین حال شش ماهه اول امسال بعد سال ها دوره طلایی برای سینمای ایران رقم خورد.

محمد خزاعی گفت: سینما نه تنها در کشور ما از رونق نیفتاده است بلکه واژه ای که برخی دوستان به کار می برند که سینما مرده است، باید بگویم اینگونه نیست اتفاقا سینما هر روز در کشور ما احیاتر می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان سینمایی که عصر امروز 3 مهر ماه در مراسم افتتاح پردیس سینمایی مرداس در تهران سخن می گفت،ادامه داد:مشکلاتی بعد از کرونا در کشور وجود داشت که در حال مرتفع تر شدن است و در عین حال شش ماهه اول امسال بعد سال ها دوره طلایی برای سینمای ایران رقم خورد.

  محمد خزاعی همچنین در این برنامه آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته وحدت را تبریک گفت و اذعان داشت که هفته مهر ورزی است که به همین مناسبت هفته مهر سینمای ایران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی : سینما نمرده؛ هر روز در کشور ما احیاتر می شود

رییس سازمان سینمایی : سینما نمرده؛ هر روز در کشور ما احیاتر می شود