مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-18سياسي

139 شعبه اخذ رای در اسفراین مستقر خواهد شد


تعداد شعب اخذ رأی و محل استقرار آن ها 139 شعبه بوده است که ما برای انتخابات پیش رو نیز همین تعداد را مد نظر قرار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز مسلم نوری، فرماندار اسفراین در نشست بررسی شعبات اخذ رأی انتخابات 1402 شهرستان اظهار کرد: با توجه به انتخابات مجلس یازدهم تعداد شعب اخذ رأی و محل استقرار آنها 139 شعبه بوده است که ما برای انتخابات پیش رو نیز همین تعداد را مد نظر قرار می دهیم.

  وی گفت: البته هیات اجرایی می تواند با بررسی های میدانی از شعب اخذ رای، اگر ضرورتی بر افزایش شعب احساس شود این تعداد را افزایش دهند.

  فرماندار اسفراین افزود: از این تعداد شعبه اخذ رأی، 36 شعبه در شهر اسفراین، 56 شعبه در بخش مرکزی و 19 شعبه در بخش زرق آباد قرار دارند.

  وی ادامه داد: اعضای هیات اجرایی به منظور بررسی وضعیت آنتن دهی شعبات و موقعیت آن ها، امکانات شعب، دسترسی و سهل الوصول بودن محل اخذ رای از شعبات بازدید داشته باشند.

  نوری تصریح کرد: اجرای صحیح و کامل قانون، رعایت اصلی بی‎طرفی، امانتداری و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری  از مهمترین وظایف و رسالت عوامل برگزاری انتخابات به شمار می رود.

پایان پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

139 شعبه اخذ رای در اسفراین مستقر خواهد شد

139 شعبه اخذ رای در اسفراین مستقر خواهد شد