مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-09حوادث

انهدام باند سارقان قاپ زن در پایتخت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سارقان قاپ زن در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق قاپزن و اعتراف متهمان به 100 فقره سرقت با همکاری یکدیگر خبر داد.

   رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی به روش قاپزنی در سطح شهر تهران و دریافت شکایت شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تجمیع پرونده های دریافتی و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند که یک باند 4 نفره با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت به روش قاپزنی به سرقت از شهروندان در سطح شهر می پردازند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان منتهی به احصاء بیشتر از 100 فقره پرونده و تعدادی تصاویر مربوط به سارقان شد که کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی وسیع موفق شدند هویت و مخفیگاه 3 تن از همدستان متهم نخست را شناسایی و در چند عملیات منسجم و با بهره گیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان قاپ زن در پایتخت

انهدام باند سارقان قاپ زن در پایتخت