مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-11حوادث

کاهش سرقت ها و برخورد با قاچاقچیان و 2 دغدغه رییس پلیس دنا در نشست با خبرنگاران


معضلات اصلی ما در دنا این است که شهرستان دنا گذرگاه کالای قاچاق و مواد مخدر است که کالاهای قاچاق توقیف شده امسال ارزش ریالی 45 میلیارد ریال داشته است و افراد قاچاقچی دستگیر و خودرو های آنها متوقف شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان دنا با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

سرهنگ تقوی نژاد فرمانده انتظامی دنا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: خبرنگاران همیشه در همه بحرانها و مناسبت ها حضور موثر دارند، طلایه داران و چشم بیدار جامعه هستند که با بیان حقایق و نوشته هایشان دردهای محرومان،صدای جامعه و مشکلات را به گوش مسئولان برسانند.

وی گفت: خبرنگاران دیده بان امین مردم هستند که جامعه را به سمت و سوی آبادانی پیش می برند، خبرنگاران بیان کننده کمبودها و مشکلات هستند، سهم خبرنگار در رشد کشور خیلی بالاست چرا که دردها را احساس و به مسئولین مخابره می کنند، خبرنگار بدون کم و زیاد حرف دل مردم را به مسئولین می رساند.

این فرمانده گفت: خبرنگاران یکی از زحمت کشان جامعه در بیان معضلات و مشکلات جامعه هستند  به طوری که خداوند به قلم قسم خورده و می گوید قسم به قلم و آنچه که می نویسید، مبنای کار خبرنگاران حقیقت گویی بوده است  که این مهم در شهرستان دنا بدون حاشیه بوده و ما در دنا در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرقت ها و برخورد با قاچاقچیان و 2 دغدغه رییس پلیس دنا در نشست با خبرنگاران

کاهش سرقت ها و برخورد با قاچاقچیان و 2 دغدغه رییس پلیس دنا در نشست با خبرنگاران