مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-24سياسي

زمان نهایی برگزاری «اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران» اعلام شد


«اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران» در فروردین ماه 1403 برگزار می شود.

- زمان نهایی برگزاری اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران اعلام شد ایسنا/چهارمحال و بختیاری اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران در فروردین ماه 1403 برگزار می شود.

بر اساس گزارش اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری، سعید یوسف پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران که به همت اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری و دانشگاه شهرکرد و با حمایت معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود، به روزهای 28 و 29 فروردین سال 1403 موکول شد.

وی افزود: این تاریخ در جلسه مدیران و مسئولان کمیته های علمی و اجرایی همایش و نظر به استقبال و پیگیری پژوهشگران و علاقمندان، مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات و ثبت نام در این همایش ملی و با هدف برگزاری مؤثرتر همایش انتخاب شده است که مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش 30 بهمن 1402 و زمان برگزاری همایش 28 و 29 فروردین 1403خواهد بود.

یوسف پور عنوان کرد: دانش سنتی رسوم و آیین های بلند مدت جوامع محلی و بومی یا منطقه ای است و نیز معرفت، دانش و تعلیمات این جوامع را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان نهایی برگزاری «اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران» اعلام شد

زمان نهایی برگزاری «اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران» اعلام شد