مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-06ورزشي

مربی تیم ملی کشتی آزاد: همه از رحمان می ترسند/ خواری اشتباه تاکتیکی داشت!


مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه ابراهیم خواری کم تجربگی کرد و به حریف هندی باخت، گفت: او در این مبارزه اشتباه تاکتیکی داشت.

- مربی تیم ملی کشتی آزاد: همه از رحمان می ترسند/ خواری اشتباه تاکتیکی داشت! مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه ابراهیم خواری کم تجربگی کرد و به حریف هندی باخت، گفت: او در این مبارزه اشتباه تاکتیکی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی آقاجانی درباره شکست سنگین 19 بر 8 ابراهیم خواری آزادکار وزن 57 کیلوگرم مقابل امان از هند در شرایطی که خواری 8 بر صفر پیش بود، گفت: خواری اگر مثل همان تایم نخست مبارزه کارش را هجومی ادامه می داد و دست از حمله نمی کشید می توانست حریف هندی را ده بر صفر کند اما در لاک دفاعی رفت و شکست خورد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد، افزود: خواری اشتباه تاکتیکی کرد! او اگر این کشتی گیر هندی را می برد قهرمان می شد.

وی خاطرنشان کرد: حریف هندی هم کشتی گیر خوبی بود و با حضور در رویدادهای مختلف تجربه بالایی داشت اما خواری اولین میدانش بود و کم تجربگی کرد و شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اظهارات آقاجانی در حالی است که خواری در وقت دوم به دلیل ضعف شدید بدنی کشتی را واگذار کرد و در واقع شرایط بدنی مناسبی نداشت و گوشزد کردن مسائل تاکتیکی هم بخشی از وظایف مربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تیم ملی کشتی آزاد: همه از رحمان می ترسند/ خواری اشتباه تاکتیکی داشت!

مربی تیم ملی کشتی آزاد: همه از رحمان می ترسند/ خواری اشتباه تاکتیکی داشت!