مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-15اجتماعي

دستگاه قضا پیگیر ساخت دوربرگردان های مطمئن در مسیر جاده ارومیه به مهاباد


رییس کل دادگستری استان همچنین از اقدام فوری اداره کل راه و شهرسازی استان هم در مکاتبه برای تامین اعتبار لازم احداث این دوربرگردان ها در مسیر جاده ارومیه به مهابادخبر داد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری جدی مدیران متولی در سریعترین زمان ممکن این مهم حاصل .

- رییس کل دادگستری استان همچنین از اقدام فوری اداره کل راه و شهرسازی استان هم در مکاتبه برای تامین اعتبار لازم احداث این دوربرگردان ها در مسیر جاده ارومیه به مهابادخبر داد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری جدی مدیران متولی در سریعترین زمان ممکن این مهم حاصل شود تا خدای نکرده حوادث ناگوار را شاهد نباشیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از پیگیری ساخت و احداث دور برگردان مطمئن در مسیر 20 کیلومتری منتهی به شهر جاده ارومیه به مهاباد (سنتو) خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازصداوسیما، ناصر عتباتی در این زمینه گفت: با توجه به بازدید هایی که از جاده سنتو به عمل آمد و با در نظر گرفتن اینکه هر دو طرف جاده منتهی به شهر ارومیه از روستا ها و باغات کثیر کشاورزی تشکیل شده است و طبیعتاً مردم برای رسیدن به روستا یا باغ خود هنگام بازگشت از شهر می بایست از بریدگی های موجود در جاده استفاده کنند و این امر خطرها و حوادثی را برای مردم عزیز باعث می شود، مراتب در دستور کار مدیریت دستگاه قضایی استان قرار گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا پیگیر ساخت دوربرگردان های مطمئن در مسیر جاده ارومیه به مهاباد

دستگاه قضا پیگیر ساخت دوربرگردان های مطمئن در مسیر جاده ارومیه به مهاباد