مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-16پزشكي

معرفی سازمان انتقال خون ایران به عنوان الگوی موفق در دنیا


مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: ایران از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یک الگوی موفق مدیریت ملی انتقال خون در دنیا معرفی شده است و چندین کشور تاکنون برای تشکیل انتقال خون ملی خواستار استفاده از الگوی انتقال خون ایران شده اند.

- به گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس، مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در دیدار با معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فعالیت های اختصاصی مؤسسه و نقش آموزشی پژوهشی آن، تاکید کرد: باید با این مرکز فوق تخصصی مثل یک دانشگاه برخورد شود تا در برخی از زمینه های آموزشی بتواند دانشگاه ها را هم پوشش دهد.

سازمان انتقال خون حتی در عرصه بین الملل دارای دستاوردها و جایگاه و ظرفیت های بزرگی است.

وی با اشاره به موفقیت های علمی آموزشی سازمان انتقال خون در عرصه بین الملل و توانمندی سازمان انتقال خون به عنوان یک ارگان ملی، گفت: ایران از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یک الگوی موفق مدیریت ملی انتقال خون در دنیا معرفی شده است و چندین کشور تاکنون برای تشکیل انتقال خون ملی خواستار استفاده از الگوی انتقال خون ایران شده اند.

 جمالی تاکید کرد: سازمان جهانی بهداشت از وزرای بهداشت کشورها خواسته است تاسیس یک سازمان انتقال خون ملی برپایه اهدا کنندگان داوطلب را در برنامه نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سازمان انتقال خون ایران به عنوان الگوی موفق در دنیا

معرفی سازمان انتقال خون ایران به عنوان الگوی موفق در دنیا