مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-08اقتصادي

آبرسانی به سه روستای بخش «قره پشتلو» زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به سه روستای «حاجی سیران»، «چومالو» و «آق کند» در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران از آبرسانی به سه روستای بخش قره پشتلو خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این سه طرح در مجموع اعباری بالغ بر 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با اجرای این طرح ها در مجموع جمعیتی افزون بر 2 هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای حاجی سیران شامل احداث خط انتقال به طول یک هزار و 300 متر و احداث یک رشته قنات به طول 120 متر است.

جزء قاسمی بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای جوره کندی نیز با 3 هزار و 500  متر خط انتقال و احداث یک رشته قنات به طول 70 متر بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای چومالو در بخش قره پشتلو نیز با احداث 200 متر شبکه توزیع آب به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: طرح های آبرسانی روستایی با شتاب هر چه بیشتر در دست اقدام بوده و تلاش می شود این طرح ها در اسرع وقت به بهره برداری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به سه روستای بخش «قره پشتلو» زنجان

آبرسانی به سه روستای بخش «قره پشتلو» زنجان