مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:112023-09-27ورزشي

عامل اصلی جنایت تروریستی حرم شاهچراغ به دو بار اعدام محکوم است


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر امریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که امروز به میزبانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است، اظهار داشت: آمریکا علاوه بر اینکه حقوق مردم خودش را نقض می کند، ناقض حقوق سایر کشورها از جمله مردم ایران نیز هست.

وی افزود: داعش با حمایت مستقیم استکبار جهانی، همین حادثه اخیر تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رقم زد یعنی در کمتر از یکسال دوبار چنین جنایتی را انجام دادند و اقشار مختلف مردم از کودک تا کهنسال را در این حوادث به شهادت رساندند و این ها همگی نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.

رییس کل دادگستری فارس با تصریح بر اینکه حقوق بشری که مدنظر غربی هاست یعنی اینکه به راحتی در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) مردم را بکشند، اموال مردم را به راحتی به آتش بکشند، به حریم خصوصی مردم تعرض و تجاوز کنند و در خیابان روسری از سر زن مردم بکشند، گفت: اما به محض اینکه قوه قضاییه و دادگستری بخواهد با این اقدامات برخورد کند، می گویند حقوق بشر نقض شده است.

موسوی همچنین با اشاره به اینکه در کشور خودشان اگر کسی از چراغ قرمز رد شود، پلیس به وی شلیک می کند و حتی کسی در ورزشگاه سیگار بکشد، پلیس او را بازداشت می کند، عنوان کرد: این موارد حقوق بشر است ولی کشتار مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی جنایت تروریستی حرم شاهچراغ به دو بار اعدام محکوم است

عامل اصلی جنایت تروریستی حرم شاهچراغ به دو بار اعدام محکوم است