مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-29اقتصادي

در دست ساخت بودن 1400 میلیارد تومان پروژه در مازندران به همت بسیج سازندگی


استان مازندران هزار و400 میلیارد تومان پروژه به همت بسیج سازندگی در دست اجرا دارد که امیدواریم به زودی به اتمام برسد و تحویل افراد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سردار محمد زهرایی، در حاشیه افتتاح راه روستای برما نکا با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  پروژه هایی از جنس محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم توسط جهادگران بسیج سازندگی به ثمر رسیده است.

وی گفت: استان مازندران رتبه نخست کشوری را در جذب اعتبارات و نیز اجرا و پیشرفت فیزیکی در بسیج سازندگی دارد.

مسؤول بسیج سازندگی کشور یادآور شد: کار در استان های شمالی سخت است چرا که به دریا و جنگل متصل هستند، اما با تعامل افزون دستگاه های و مدیریت، پروژه ها به سرانجام رسید.

زهرایی گفت: امروز در مازندران 300 عنوان پروژه  با اعتبار176 میلیارد تومان شامل جاده روستایی بین مزارع، جاده بین روستایی و سالن های ورزشی و.

افتتاح شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون استان مازندران  هزار و 400 میلیارد تومان پروژه به همت بسیج سازندگی در دست اجرا دارد که امیدواریم به زودی به اتمام برسد و تحویل افراد شود.

زهرا خاطرنشان کرد: همچنین  در چند سال گذشته  هزار و 200 میلیارد تومان پروژه به همت بسیج سازندگی مازندران همچون خانه های بهداشت، خانه های محرومان،آبرسانی، سالن های ورزشی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دست ساخت بودن 1400 میلیارد تومان پروژه در مازندران به همت بسیج سازندگی

در دست ساخت بودن 1400 میلیارد تومان پروژه در مازندران به همت بسیج سازندگی