مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-09اقتصادي

رشد 5 برابری مرسوله صادره از چهارمحال و بختیاری


مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در شش ماهه امسال 67 هزار مرسوله صادره از استان گزارش شده است، گفت: این امر رشد پنج برابری داشته است.

- اسماعیل اعرابی 17 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز پست با اشاره به اینکه پست از دیرباز نقش پررنگی در جامعه داشته است، اظهار کرد: این سازمان جزو نخستین سازمان های پایه گذاری شده در کشور بوده است.

وی افزود: ترافیک صادره از استان روز به روز در حال افزایش و طی شش ماهه امسال 550 هزار مرسوله ترافیک صادره استان از رشد 34 درصدی برخوردار بوده و پست استان رتبه اول را در این زمینه داشته است.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از 800 هزار مرسولات وارده به استان در این مدت، 350 هزار مرسوله در قالب بسته و امانت بوده است.

اعرابی بیان کرد: در این مدت، 42 هزار ترافیک خدمت در پست استان انجام شده است، از طرفی بسیاری از فروشگاه ها کالایی که به فروش می رسانند، وجه آن در درب منزل اخذ می شود که این موضوع به حق سرویس تجارت الکترونیک است و در این راستا 102 هزار مرسوله وارده به استان بوده که رشد 72 درصدی داشته که در این سرویس 35 میلیارد تومان هزینه کالا و خدمات دریافت شده از مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 برابری مرسوله صادره از چهارمحال و بختیاری

رشد 5 برابری مرسوله صادره از چهارمحال و بختیاری