مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:252023-09-26اجتماعي

معاون وزیر آموزش و پرورش: با اشرافی گری در برخی مدارس غیردولتی برخورد می کنیم


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اگر در مدرسه ای خارج از ساختارها هزینه ای دریافت شود و بحث اشرافیت ترویج داده شود، حتماً برخورد جدی خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در مدارس غیردولتی، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست وزارت آموزش و پرورش این است که نیروی انسانی شایسته برای مدارس غیردولتی تأمین شود، در سال گذشته اعلام کردیم که هر معلمی می خواهد وارد مدارس غیردولتی شود باید فرایند صلاحیت حرفه ای و عمومی وی لحاظ شود تا منجر به کارت صلاحیت معلمی شود.

وی افزود: بخشی از این موضوع را در گزینش گنجانده شده که جذب نیروی انسانی با دو پیش شرط انجام شود؛ معلمی بدون گزینش و عدم تطابق تدریس با رشته تحصیلی وارد مدارس غیردولتی نشود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت مردمی با بیان اینکه در فرایندی سه ساله ارتقای توانمندی و دانش افزایی تمام معلمان مدارس غیردولتی را برنامه ریزی کردیم، گفت: 360 ساعت در قالب 6 پودمان 60 ساعته طراحی شده  که در آن صلاحیت عمومی و دانش تربیتی و تخصصی مدنظر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: با اشرافی گری در برخی مدارس غیردولتی برخورد می کنیم

معاون وزیر آموزش و پرورش: با اشرافی گری در برخی مدارس غیردولتی برخورد می کنیم