مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-10سياسي

روایت خانیکی از سرطانی که اصلاحات دارد


عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با اشاره به اینکه اصلاحات سرطان گرفته و در حال شیمی درمانی است، گفته بعد از انتخابات، آقای خاتمی در جمع مشاوران شان گفتند که خوب است یک تحقیق و مطالعه ای انجام بگیرد تا روشن شود این تغییر سیاسی در جامعه، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: هادی خانیکی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت طی سخنانی در مراسم مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم می گوید: اصلاحات سرطان گرفته و در حال شیمی درمانی است.

خاتمی: تحقیق کنید تا بفهمیم کجاها اشتباه داشته ایم خانیکی در ادامه سخنی از سید محمد خاتمی نقل کرده و عنوان می کند که بعد از انتخابات، آقای خاتمی در جمع مشاورانش می گوید که خوب است یک تحقیق و مطالعه ای انجام بگیرد تا روشن شود این تغییر سیاسی در جامعه، محصول چه تغییرات بزرگ تر اجتماعی و فرهنگی بوده است و در جامعه چه اتفاقی افتاده است.

همچنین، حضور ما به صفت یک نیروی سیاسی که از درون انقلاب و نظام هم برآمده، در چه وضعیتی است؛ کجاها چه اشتباه داشته ایم و در این وضعیت به وجود آمده سهم و نقش ما چیست و از اینجا به بعد چه باید باشد؟ تاجیک: اصلاحات باید آگاهانه و هشیارانه یک نوع تعطیلات تاریخی را تجربه کند پیش ازاین نیز محمدرضا تاجیک از تئوریسین های جریان اصلاحات درباره بحران مقبولیت و مشروعیت جریان اصلاحات گفته بود: جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خانیکی از سرطانی که اصلاحات دارد

روایت خانیکی از سرطانی که اصلاحات دارد