مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-23سياسي

استاندار خراسان جنوبی از دانش آموزان چه سوالی پرسید؟


استاندار خراسان جنوبی در اولین روز از شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه ای حضور یافت و با طرح دو سوال، ذهن پرسشگر دانش آموزان را در ارتباط با وقایع دنیای روز به تفکر واداشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی در اولین روز از شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه ای حضور یافت و با طرح دو سوال، ذهن پرسشگر دانش آموزان را در ارتباط با وقایع دنیای روز به تفکر واداشت.

جواد قناعت، امروز شنبه یکم مهرماه در جریان حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان دخترانه سمانه در بیرجند برگزار شد، با حضور در یک کلاس درس، سال جدید را با طرح دو سؤال از دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با طرح دو سوال از دانش آموزان مبنی بر اینکه کدام کشور در دنیا در فضای مجازی و رسانه ها به موضوع حقوق زنان می پردازد؟ و کدام کشور در دنیا بیشترین و بزرگترین زندان های زنان و مادران را دارد؟، اظهار کرد: آمریکا با پرداختن به مسائل زنان در فضای مجازی و رسانه ها، قصد دارد به دنیا ثابت کند که بهترین نسخه ها را برای آزادی زنان پیچیده و زنان دنیا اگر می خواهند سعادتمند شوند باید آموزه های دینی، ملی، منطقه ای خود را کنار گذاشته و به این نسخه توجه کنند.

استاندار با اشاره به اینکه آمارها نشان می دهند که آمریکا بیشترین و بزرگترین زندان های زنان و مادران را دارد، ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی از دانش آموزان چه سوالی پرسید؟

استاندار خراسان جنوبی از دانش آموزان چه سوالی پرسید؟