مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-25سياسي

خط انتقال آب خلیج فارس برای استان فارس مجزا از سایر استان هاست


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالب مطرح شده در فضای مجازی که آب خلیج فارس به فارس نرسیده است اما به استان های دیگر رسیده است، - ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالب مطرح شده در فضای مجازی که آب خلیج فارس به فارس نرسیده است اما به استان های دیگر رسیده است، گفت: خط انتقال آب خلیج فارس به استان فارس مجزا از سایر استان هاست.

جعفر قادری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به اینکه اخیراً در فضای مجازی خبری با این تیتر که آب خلیج فارس به فارس نرسید اما به استان های دیگر رسید، منتشر شده است، آیا این مطلب صحیح است، گفت: خیر به هیچ عنوان چنین چیزی نیست.

خط انتقال آب مستقل بوده و 6 خط آب تعریف شده که مربوط به استان های فارس، یزد، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و خوزستان است.

وی با بیان اینکه خط انتقال آب در استان فارس از پارسیان شروع می شود و تا قسمت های جنوبی، مرکزی و شمالی کشیده شده است، افزود: سرمایه گذار استان فارس پیش فروش داشته و قراردادی را منعقد کرده تا کار دنبال شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خط انتقال آب فارس مجزا بوده و از 12 قسمت پیش بینی شده که 6 قسمت آن واگذار و فعال شده است، گفت: عملیات اجرایی انتقال آب خلیج فارس به فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب خلیج فارس برای استان فارس مجزا از سایر استان هاست

خط انتقال آب خلیج فارس برای استان فارس مجزا از سایر استان هاست