مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:002023-09-25سياسي

شتاب بخشی به امور عمرانی؛ گلایه شورا از شهردار اسدآباد


رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شهردار در برخی از مسائل اجرایی بسیار عملکرد خوبی داشت اما متأسفانه از یک جایی به بعد بدون هماهنگی شورا به برخی از کارهای عمرانی شتاب بخشیده بود که موجب مخالفت و گلایه مندی ما بود.

- قاسم شرکایی دوشنبه، 3 مهر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 300 برنامه برای شهرداری شهر تعیین شده است، افزود: ریل گذاری برای شهر از جانب شوراها اتخاذ می شود و در این دوره از شوراها به دنبال ریل گذاری های زیرساختی برای شهر بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه با ریل گذاری زیرساختی به دنبال درآمد پایدار و نیز ایجاد زیرساخت های لازم برای جمعیت فعلی و آیندگان هستیم، افزود: راه اندازی کارخانه آسفالت شهر اسدآباد یکی از ریل گذاری های شورای این دوره شهر اسدآباد بود که به دنبال درآمد پایدار برای شهرداری و نیز ایجاد زیرساخت برای سال های آینده بود.

شرکایی هوشمندسازی و الکترونیکی کردن شهرداری را از دیگر ریل گذاری های اتخاذ شده شورا به منظور اجرایی شدن توسط شهرداری دانست و گفت: کاسته شدن تعداد مراجعات، کاهش دردسرهای شهروندان و عدم تبعیض های احتمالی و اتفاقی در شهرداری برای ارباب رجوع را از جمله مزایای الکترونیکی شدن شهرداری می توان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب بخشی به امور عمرانی؛ گلایه شورا از شهردار اسدآباد

شتاب بخشی به امور عمرانی؛ گلایه شورا از شهردار اسدآباد