مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-11بين الملل

نیجر از هماهنگ کننده سازمان ملل خواست تا این کشور را ترک کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، دولت نظامی که از 26 ژوییه قدرت در نیجر را به دست گرفت، به «لوییز اوبین» هماهنگ کننده سازمان ملل متحد مقیم نیجر 72 ساعت فرصت داد تا خاک این کشور را ترک کند.

- دولت نظامی در نیجر به هماهنگ کننده سازمان ملل متحد 72 ساعت فرصت داد تا خاک این کشور را ترک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، دولت نظامی که از 26 ژوییه قدرت در نیجر را به دست گرفت، به لوییز اوبین هماهنگ کننده سازمان ملل متحد مقیم نیجر 72 ساعت فرصت داد تا خاک این کشور را ترک کند.

در یادداشتی که وزارت امور خارجه برای دبیرکل سازمان ملل ارسال کرد، آمده است: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، برای جلوگیری از مشارکت نیجر در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل و سایر نشست های بین المللی، تلاش های محرمانه ای را با تحریک فرانسه انجام داد.

در این یادداشت تاکید شده است که به همین دلیل نیجر موفق به مشارکت در مجمع عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین و مجمع عمومی اتحادیه جهانی پُست در ریاض نشده است.

در این یادداشت، اشاره شده است که هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در نیجر باید ظرف 72 ساعت این کشور را به دلیل تلاش دبیرکل سازمان ملل برای آسیب رساندن به نیجر و مردم نیجر ترک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیجر از هماهنگ کننده سازمان ملل خواست تا این کشور را ترک کند

نیجر از هماهنگ کننده سازمان ملل خواست تا این کشور را ترک کند