مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-01حوادث

آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس در همدان : مورد بدحال نداریم


سخنگوی اورژانس همدان با بیان اینکه خوشبختانه مصدوم بدحال از واژگونی اتوبوس در محور تهران ـ همدان نداریم گفت: تعدادی از مصدومان این سانحه ترخیص شده اند و به زودی نیز بقیه افراد مرخص خواهند شد.

- فرشاد عبدالملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص آخرین وضعیت مصدومان اتوبوس واژگونی بامداد امروز در محور تهران ـ همدان اظهار کرد: مصدومان این سانحه 29 نفر بودند که یک نفر بعد از انجام اقدامات درمانی و ارزیابی وضعیت جسمانی به واسطه شرایط مناسبی که داشت سر صحنه مرخص شد.

وی با بیان اینکه از 28 مصدومی که توسط کارشناسان اورژانس شهرستان همدان به بیمارستان بعثت منتقل شدند در حال حاضر 15 نفر در بخش بستری هستند گفت: سه نفر نیز در اورژانس تحت نظر قرار دارند.

سخنگوی اورژانس همدان با بیان اینکه 11 نفر نیز بعد از درمان ترخیص شده اند و خوشبختانه مصدوم بدحال نیز نداریم گفت: این سانحه تا این لحظه مورد فوتی نداشته ضمن اینکه پیش بینی ما بر این است که موردی هم نخواهیم داشت چراکه وضعیت تمام مصدومان نرمال است و به زودی ترخیص خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه چهار نفر از مصدومان این حادثه تبعه پاکستانی هستند که جز یک خانم همگی ترخیص شده اند و حال مصدوم تحت نظر نیز خوب است گفت: یک نفر از مصدومان نیز تبعه عراقی بود که این مصدوم نیز مرخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس در همدان : مورد بدحال نداریم

آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس در همدان : مورد بدحال نداریم