مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-22اقتصادي

واکسیناسیون رایگان حدود 2.5هزار دام در استان سمنان


مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از واکسیناسیون بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار راس دام طی 6 ماهه اول سال جاری در استان سمنان بر علیه انواع بیماریهای دامی خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از واکسیناسیون بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار راس دام طی 6 ماهه اول سال جاری در استان سمنان بر علیه انواع بیماریهای دامی خبر داد و گفت: علاوه بر این چند 10 هزار دام سنگین در استان نیز واکسیناسیون شده است.

دکتر حمیدرضا حسینی شامگاه گذشته 29 مهر در حاشیه بازدید از پروژه های مرتبط با این اداره کل در سمنان اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 54 هزار رأس دام سنگین و یک میلیون و 400 هزار رأس دام سبک در استان سمنان وجود دارد.

وی ادامه داد: طی 6 ماهه اول سال به منظور کنترل و پیشگیری بیماری های دامی بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار راس دام سبک و سنگین در استان سمنان برای مقابله با انواع بیماری های دامی واکسینه رایگان شده اند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون یکی از بهترین روش های جلوگیری از بیماری های شایع در میان دام ها است، اضافه کرد: اهمیت واکسیناسیون دام در سال های اخیر برای عموم مردم کاملا واضح و روشن شده است.

در استان سمنان با توجه به وقوع بیماری های متنوع در میان دام ها از انواع مختلف واکسیناسیون دام و از جمله واکسن های دامی زخم سیاه و آبله ی بز و گوسفند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون رایگان حدود 2.5هزار دام در استان سمنان

واکسیناسیون رایگان حدود 2.5هزار دام در استان سمنان