مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:002023-09-23بين الملل

اشغال 80 درصد اراضی منطقه «الأغوار» توسط رژیم صهیونیستی


سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طرح های توسعه طلبانه خود در منطقه «الأغوار» را افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهر ک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) از افزایش طرح های توسعه ای رژیم صهیونیستی در منطقه الأغوار و اشغال 80 درصد اراضی این منطقه خبر داد.

  در بیانیه دفتر مذکور آمده است که کابینه کنونی رژیم صهیونیستی که فعالیت خود را از اوایل سال جاری میلادی آغاز کرد، طرح های توسعه ای خود را در منطقه الأغوار که 30 درصد مساحت کرانه باختری را تشکیل می دهد، افزایش داده است.

  به نوشته روزنامه القدس العربی ، در بیانیه مذکور آمده است که رژیم صهیونیستی با ترفندهای مختلف اشغال اراضی منطقه الأغوار را توسعه داده و حدود 54 درصد اراضی آن را اراضی دولتی اعلام کرده که نسبت به آنچه در سال 1967 بود، چهار برابر افزایش داشته و بخش زیادی از آن را به عنوان مناطق تیراندازی و 20 درصد آن را ذخیره گاه طبیعی اعلام کرده است.

  رژیم صهیونیستی همچنین 12 درصد اراضی الأغوار را به شهرک های صهیونیستی و مزارع دامداری اختصاص داده است اما در حقیقت کل منطقه الأغوار را به منطقه ای برای سرمایه گذاری و فعالیت های شهرک سازی تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغال 80 درصد اراضی منطقه «الأغوار» توسط رژیم صهیونیستی

اشغال 80 درصد اراضی منطقه «الأغوار» توسط رژیم صهیونیستی