مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:252023-09-28سياسي

قالیباف: ایرانیان مقیم خارج از کشور باید در مجلس نماینده داشته باشند


رییس مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان اقتصادی ایرانی مقیم آفریقای جنوبی، گفت: وقتی توقع داریم در هر شرایطی ایرانیان مقیم خارج از کشور تبادل اقتصادی داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از فعالان اقتصادی ایرانی مقیم آفریقای جنوبی با رییس مجلس شورای اسلامی در ژوهانسبورگ دیدار کردند.

در ابتدای این نشست تعدادی از فعلان اقتصادی مقیم آفریقای جنوبی که در حوزه های مختلف معدن، صنعت، طراحی داخلی، تجارت فرش و.

فعالیت داشتند، نکته نظرات خودشان را پیرامون مسائل و مشکلات موجود بر سر راه فعالیت های اقتصادی و تجاری، محدویت های تحریمی، ضرورت استفاده از ظرفیت ایرانی های مقیم در جهت رشد و توسعه اقتصادی، موانع انتقال کالا از طریق مسیر های دریایی و هوایی، مطرح کردند.

در ادامه محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: از سال اول شروع مجلس یازدهم همواره به دنبال موضوعات مرتبط با ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده ایم و این موضوع را در جلسه با سفرای جمهوری اسلامی ایران نیز مطرح کرده ایم.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید به این نکته توجه کنیم که ایرانی خوب و بد نداریم، نباید آنها را تقسیم بندی کنیم چرا که این کار منصفانه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ایرانیان مقیم خارج از کشور باید در مجلس نماینده داشته باشند

قالیباف: ایرانیان مقیم خارج از کشور باید در مجلس نماینده داشته باشند