مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:052023-09-23اقتصادي

وضغیت نامساعد ساختمان هلال احمر رودسر


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تاکید بر لزوم تثبیت مالکیت زمین هلال احمر رودسر در راستای توسعه عمرانی این شعبه گفت: ساختمان هلال احمر رودسر فرسوده است که ساخت آن ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، هادی سلیمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری رودسر در محل فرمانداری با هدف گزارش برنامه های هلال احمر در رودسر و تملک اراضی در سطح این شهرستان اظهار کرد: ساختمان هلال احمر شعبه رودسر که چسبیده به شهرداری رودسر است بسیار مستهلک و در خور جمعیت هلال احمر و مردم این شهرستان نیست.

وی با تأکید بر لزوم تثبیت مالکیت زمین هلال احمر رودسر در راستای توسعه عمرانی این شعبه افزود: طبق برآورد کارشناسی جمعیت هلال احمر بالغ بر 200 میلیون تومان به شهرداری رودسر بدهی دارد که پرداخت می شود اما تأمین این اعتبار نیازمند یک پروسه زمانی بوده و آن چیزی که برای ساخت این شعبه ضروری است ابتدا تثبیت مالکیت آن است تا با اسنادش، مصوبات طرح های عمرانی را بتوان گرفت و در اعتبارات تملکی امسال این طرح دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه شعبه رودسر از شهرستان های محروم به لحاظ دارا بودن ساختمانی است ،گفت:با تثبیت مالکیت این شعبه و اغاز توسعه عمرانی آن، یک دستگاه آمبولانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضغیت نامساعد ساختمان هلال احمر رودسر

وضغیت نامساعد ساختمان هلال احمر رودسر