مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-15اقتصادي

جستجوی راهی به روشنایی در دنیای تاریکی


یک نابینای مازندرانی با ابراز گلایه مندی از اینکه تمام این مدت به امید داشتن شغل مناسب برای آینده دشواری که جامعه معلولین را تهدید می کند تلاش کردم و خود را به جایگاهی رساندم که به اشتغال مناسب شرایط ویژه خود دست یابم، - ایسنا/مازندران یک نابینای مازندرانی با ابراز گلایه مندی از اینکه تمام این مدت به امید داشتن شغل مناسب برای آینده دشواری که جامعه معلولین را تهدید می کند تلاش کردم و خود را به جایگاهی رساندم که به اشتغال مناسب شرایط ویژه خود دست یابم، گفت: حال که نوبت مسئولان رسیده از سه درصد سهمیه ویژه توانخواهان باید دستم را بگیرند و مرا در ادامه راه حمایت کنند؛ در دنیای تاریکی رها کردند.

یک روشندل بابلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات موجود سعی کردم محدودیت را به ظرفیت تبدیل کنم و تمام تلاش خود را به تحصیل اختصاص دادم.

ایوب بابازاده گفت: امکانات آموزشی و عدم فضای مناسب تحصیلی برای همه نابینایان وجود دارد اما در این عرصه بدون توجه به این محدودیت ها باید با بچه های عادی رقابت کنیم تا آینده تاریک خود را روشن کنم.

وی با اشاره به اینکه با تلاش خود و حمایت خانواده در دانشگاه علامه طباطبایی در رشته علوم تربیتی با رتبه عالی قبول شدم تصریح کرد: بعد از فارغ التحصیلی در تیرماه امسال موفق به قبولی در آزمون استخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجوی راهی به روشنایی در دنیای تاریکی

جستجوی راهی به روشنایی در دنیای تاریکی