مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-12سياسي

بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر همدانی برگزار شد


مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی با حضور جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری در پادگان حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی شامگاه امشب با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار نجات جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع)، سردار اسدی رییس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی از نظامیان و بسیجیان و همرزمان شهید حسین همدانی و اقشار مختلف مردم در حسینه حضرت فاطمه الزهرا(س) پادگان حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

  حجت الاسلام علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در ابتدای این مراسم اظهار کرد: پس از هشت سال دوباره جذبه یکی از ستارگان آسمان ایثار و شهادت ما را دور هم جمع کرده است و از این جهت خدا را شاکریم.

وی گفت: سال گذشته 6 شهید ما در تهران جانانه مجاهدت کردند و اکسیر امنیت را تقدیم ملت بزرگ کردند که این ایام، سالگرد این شهدای مظلوم امنیت هم هست که یاد و خاطره آن ها را نیز گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه جای عمارهای ولایت در این جمع خالی است تا تلاش هایشان را امروز در خط مقاومت به نظاره بنشینند، عنوان کرد: درود خداوند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر همدانی برگزار شد

بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر همدانی برگزار شد