مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-10حوادث

رهایی گروگان 16 ساله از دست آدم ربایان توسط پلیس کهنوج


فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از رهایی یک پسر 16 ساله پس از گذشت 8 روز از دست گروگان گیران در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیری اظهار کرد: در پی گزارش یک مورد گروگان گیری در 9 مهرماه سال جاری در یکی از محله های شهر کهنوج، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل وقوع حاضر و بررسی های تخصصی خود را آغاز کردند.

 وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد پنج فرد ناشناس اقدام به ربودن پسری جوان از داخل منزلش کرده و با دو دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده اند که در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت دو نفر از گروگان گیران را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی و همچنین با رایزنی با سران طوایف مرتبط با این مورد زمینه بازگشت این جوان به آغوش خانواده اش را پس از8 روز از زمان گروگان گیری فراهم کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه این جوان پس از رهایی تحویل خانواده اش شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تکمیلی برای دستگیری آنان و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

پایان پیام/3763/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان 16 ساله از دست آدم ربایان توسط پلیس کهنوج

رهایی گروگان 16 ساله از دست آدم ربایان توسط پلیس کهنوج