مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-15بين الملل

شکست ایده «حبس نفرت در اسراییل»


دولت های غربی در یک روال تدریجی، موضوع نفرت تاریخی از یهود در جوامع مسیحی را، با تاسیس رژیم صهیونیستی، به جغرافیایی دورتر از خود صادر کردند.

- فارس پلاس؛ جعفرعلیان نژادی در یادداشتی نوشت: شاید برای بسیاری از افراد، این سوال بوجود آمده باشد، که چگونه در میان بخشی از مردم کشورهای اروپایی، احساسات ضد صهیونیستی با وجود حمایت دولت های آنان از اسراییل، اجازه ظهور و بروز می یابد؟ مثلا ویدیویی از کریستین رونالدو جهانی می شود که گویا میکروفون خبرنگار اسراییلی را گرفته و پرتاب می کند.

یا تظاهرات و راهپیمایی های ضد اسراییلی بدون مخالفت علنی در این کشورها برگزار می شود؟  تحلیل این موضوع قدری عمیق تر از  لاییه رویین به نمایش در آمده است.

یادداشت پیش رو را برای پاسخ به همین سوال نوشته ام و در ادامه خواهم گفت چرا چنین وضعی دوام نخواهد یافت، زیرا پیروزی اخیر جبهه مقاومت و ضربه تاریخی و سهمگین آن، منجر به شکست ایده صدور نفرت به اسراییل ، در این جوامع می شود.

  واقعیت آن است که دولت های غربی در یک روال تدریجی، موضوع نفرت تاریخی از یهود در جوامع مسیحی را، با تاسیس رژیم صهیونیستی، به جغرافیایی دورتر از  خود صادر کردند.

بعد از این اقدام، کارکرد اقدامات غیرمشروع، ضدانسانی و تروریستی رژیم اشغالگر، در ناخودآگاه جمعی بخشی از مردم اروپا، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ایده «حبس نفرت در اسراییل»

شکست ایده «حبس نفرت در اسراییل»