مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-17بين الملل

حزب الله لبنان: هر تجاوزی از سمت دشمن با پاسخی قاطع روبه رو می شود


عضو فراکسیون وفا به مقاومت در پارلمان لبنان امروز سه شنبه تصریح کرد آنچه در لبنان در خط تماس با فلسطین اشغالی رخ می دهد در چارچوب طبیعی است که مقاومت از مدت ها قبل آن را تعیین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن عزالدین، نماینده لبنانی از فراکسیون وفا به مقاومت در مصاحبه با اسپوتنیک گفت، مقاومت اسلامی معادله ای را پایه ریزی کرده که بر اساس آن، هر تجاوزی که توسط دشمن در قبال لبنان صورت بگیرد، پاسخ به آن قاطعانه خواهد بود و از مجازات طفره نخواهد رفت و این چیزی است که در سراسر مرزها از ناقوره تا مزارع شبعا رخ می دهد.

وی افزود کشتارهای جمعی که در فلسطین توسط دشمن رخ می دهند، محاصره ای که از بیش از 17 سال قبل تحمیل شده است، جانبداری کامل دولت آمریکا را نشان می دهند و آنچه در سطح مسلح کردن، تحریک و مدیریت نبرد رخ می دهد و علتش این است که آمریکا شریک واقعی و تصمیم گیرنده در تمامی اقدامات علیه غیر نظامیان است، تمامی این اقدامات پیامدهایی نه فقط در داخل فلسطین بلکه بر تمام منطقه تاثیر دارد.

عزالدین افزود، دشمن همواره دست به تعدی می زند و خانه های غیرنظامیان و مدارس و زیرساخت ها را ویران می کند و در این میان، افراد چه مبارزان و چه غیرنظامی شهید می شوند، در نتیجه، مقاومت خود را ملزم می بیند که از وطن، ساکنانش و مردم و از وطن و استقلالش دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: هر تجاوزی از سمت دشمن با پاسخی قاطع روبه رو می شود

حزب الله لبنان: هر تجاوزی از سمت دشمن با پاسخی قاطع روبه رو می شود