مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-01اجتماعي

مطالعات شبکه فاضلاب روستاهای حاشیه سد کرج امسال به پایان می رسد


اجرای مطالعات برای ایجاد شبکه فاضلاب در روستاهای حاشیه سد امیرکبیر کرج تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آبفای البرز گفت: اجرای مطالعات برای ایجاد شبکه فاضلاب در روستاهای حاشیه سد امیرکبیر کرج تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز یکشنبه 9 مهرماه گفت: به منظور سالم سازی محیط زیست و برخورداری مردم ساکن در روستاهای اطراف سد کرج از مزایای شبکه فاضلاب، مطالعات اجرای این شبکه در هشت روستای (کندر، پورکان، سرودار، حسنکدر، ولایت رود، خوزنکلا، وینه، آدران) از اوایل سال 1400 آغاز شد.

وی تعداد روستاهای حوزه سد و رودخانه کرج را با احتساب شهر آسارا در مجموع 57 روستا ذکر کرد و گفت: علاوه بر هشت روستای مذکور، 12 روستای دیگر در مرحله پیشنهاد برای دریافت اعتبارات دولتی است که شامل شهر آسارا (پل خواب، ری زمین، سیرا)،کلوان، شهرستانک، نساء، ملک فالیز، تکیه سپهسالار، مورود، ارنگه، سیجان، همه جا، لیلستان و ابهرک است.

وی اعتبار مورد نیاز برای انجام مطالعات و اجرای این طرح ها را 450 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با اتمام این مطالعات به اهدافی چون اولویت بندی اجرای شبکه فاضلاب در روستاها، شناسایی روستاهای اولویت دار در مرحله 1 و 2، بازنگری مطالعات فاز 2 در روستاهای وینه، خوزنکلا و حسنکدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات شبکه فاضلاب روستاهای حاشیه سد کرج امسال به پایان می رسد

مطالعات شبکه فاضلاب روستاهای حاشیه سد کرج امسال به پایان می رسد