مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-26فرهنگي

«بچه های جنگ اهل شعار نبودند»


حسن برزیده که حدود یک دهه است فیلمی در سینما نساخته است، زمانی با بیان اینکه «موضوع سینمای جنگ، انسان های جنگ هستند» درباره لزوم ساخت فیلم درباره جنگ گفته است: - حسن برزیده که حدود یک دهه است فیلمی در سینما نساخته است، زمانی با بیان اینکه موضوع سینمای جنگ، انسان های جنگ هستند درباره لزوم ساخت فیلم درباره جنگ گفته است: اگر در موقعیتی هستیم که از جنگ و بچه های آن دوران سوءاستفاده می شود باید از آن حرف زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مزار شریف آخرین فیلمی است که برزیده کارگردانی کرده و از سال 1393 تاکنون از سینما دور شده است.

او پیش تر با بیان اینکه بیشتر مشغول فیلم دیدن و نوشتن و خواندن است، درباره برنامه اش برای ساخت فیلم جدید و عملی نبودن آن صحبت کرده بود.

در این زمینه بخوانید: حسن برزیده: این اتهام زنی ها خطرناک است این کارگردان که فیلم های مطرحی را در حوزه جنگ و دفاع مقدس ساخته، چند سال قبل در یک نشست با موضوع سینمای جنگ مطالبی را در این زمینه با اشاره به دیدار خود و چند تن از همکارانش با رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد و اینکه در آن مجلس ترجیح داده بود به جای خاطره گویی های شیرین و خنده دار در سالگرد حادثه بزرگ جنگ از فاصله گرفتن با روزهای اول انقلاب و شبیه نبودن برخی مسئولان کشور به بچه های جنگ بگوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه های جنگ اهل شعار نبودند»

«بچه های جنگ اهل شعار نبودند»