مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-25سياسي

روح انقلابی در حوزه های علمیه تقویت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان هرمزگان که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی غدیر بندرعباس برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به طلاب و مهمانان به ویژه حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، اظهار داشت : تشکر دارم از مدیر حوزه علمیه هرمزگان که با این عملکرد، سیر صعودی عمل به برنامه ها را نشان می دهد.

وی افزود: هم در بخش کیفی و کمی نیز باید متناسب با نیاز ها و شرایط خاص استان رشته های تخصصی راه اندازی شود.

گرایش ها تخصصی حوزوی در استان راه اندازی شود نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : باید به تقویت گرایش ها و رشته های تخصصی در مدارس علمیه که مورد نیاز استان است در سطوح بالا پیگیری و دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه در شرایط سختی قرار داریم و دشمن با همه توان و امکانات خود به میدان آمده است، عنوان کرد: دشمن به دنبال جنگ با باورها، ارزش ها، انقلاب، روحانیت است و باید از حالت انفعال خارج شده و این مسئولیت ما را دو چندان می کند.

عبادی زاده تأکید کرد: نقش حوزه های علمیه راهبری جامعه است، زیرا که در طول انقلاب و قبل از آن نیز پیشگام و پرچمدار جامعه بوده و امروز نیز نیازمند این نقش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح انقلابی در حوزه های علمیه تقویت شود

روح انقلابی در حوزه های علمیه تقویت شود