مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-01پزشكي

بهبود بیمار با سوختگی بیش از 90 درصد در شیراز


بیمار با سوختگی بالاتر از 90 درصد و با شدت و عمق بالا، با تلاش های اساتید و کارکنان بخش های درمانی بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) شیراز بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

- ایسنا/فارس بیمار با سوختگی بالاتر از 90 درصد و با شدت و عمق بالا، با تلاش های اساتید و کارکنان بخش های درمانی بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) شیراز بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمؤمنین(ع) شیراز امروز، 9 مهرماه با اعلام خبر بهبودی یک بیمار با سوختگی بیش از 90 درصد، این موفقیت را تحولی بزرگ در درمان بیماران سوختگی دانست و گفت: در تابستان سال جاری با وجود آمار نگران کننده بیماران بستری ناشی از سوانح سوختگی در این مرکز، با تلاش های شبانه روزی اساتید و کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان، بیماری با سوختگی بالاتر از 90 درصد نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده بازگشت.

سید محمدمهدی اصلانی، انجام جراحی های سریع و به موقع در کنار همکاری تیمی و روش های درمانی روزآمد و برخورداری از جایگزین های موقت پوست و مراقبت های شدید در بخش های مراقبت ویژه سوختگی را از علت های این موفقیت برشمرد و از تلاش و تعامل کادر پرستاری و کارکنان درمانی این مرکز در انجام مراقبت ها و پانسمان های دشوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود بیمار با سوختگی بیش از 90 درصد در شیراز

بهبود بیمار با سوختگی بیش از 90 درصد در شیراز