مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-01اجتماعي

رودخانه های کرمانشاه برای بارش های پاییزی آماده می شوند


مدیر دفتر مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از لایروبی رودخانه های مهم کرمانشاه خصوصا قره سو جهت آمادگی برای بارش های پاییزی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر دفتر مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از لایروبی رودخانه های مهم کرمانشاه خصوصا قره سو جهت آمادگی برای بارش های پاییزی خبر داد.

محمد تاجبخش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز لایروبی رودخانه قره سو، اظهار کرد: لایروبی این رودخانه ها با اولویت نواحی که سنوات قبل دچار مشکل بوده و یا انسدادی وجود دارد، آغاز شده و اکنون بیل های مکانیکی در حال کار هستند.

وی ادامه داد: محدوده شهرک کرناچی و همچنین محل اتصال قره سو به آبشوران از نقاطی است که لایروبی آن در اولویت بوده و در حال انجام است.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به سختی کار در برخی نقاط، تاکید کرد: با این وجود تلاش می کنیم تا قبل از شروع بارش های پاییزی بخش عمده کار لایروبی رودخانه قره سو به پایان برسد.

تاجبخش با بیان اینکه در کنار رودخانه قره سو، سایر رودخانه های مهم استان نیز لایروبی شدند، یادآور شد: یکی از مهمترین این رودخانه ها گاماسیاب بود که در دو نقطه بالغ بر یک کیلومتر لایروبی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه های کرمانشاه برای بارش های پاییزی آماده می شوند

رودخانه های کرمانشاه برای بارش های پاییزی آماده می شوند