مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-21سياسي

یادواره شهدای گمنام و غریب در زنجان برگزار می شود


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای گمنام و غریب در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدکاظم سلامت، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و پیگیری اطلاعات شهدای آزاده غریب استان زنجان که با حضور جمعی از مسؤولان فرهنگی این بنیاد و دبیر کنگره شهدای غریب استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه اجلاسیه کنگره ملی شهدای غریب استان همزمان با کل کشور در سال 1403 در استان برگزار می شود، بر لزوم فعال کردن کمیته های کنگره استانی شهدای غریب تاکید کرد.

  معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان پنج شهید غریب دارد که اخیرا چهار شهید منتسب به زنجان به این تعداد اضافه شده، ادامه داد: یک نفر از این شهدا شناسایی شده که اطلاعات وی قرار است در اختیار دبیرخانه مرکزی کنگره قرار گیرد و اطلاعات هویتی سه شهید باقی مانده نیز ازمبادی مختلف در حال استعلام است تا بومی بودن یا نبودن این عزیزان مشخص شود.

   برگزاری یادواره شهدا در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان با محوریت شهدای گمنام و شهدای غریب با مشارکت بنیاد شهید، دیدار با خانواده شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای گمنام و غریب در زنجان برگزار می شود

یادواره شهدای گمنام و غریب در زنجان برگزار می شود