مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-28ورزشي

تحول در ورزش باشت و اقدامات گسترده در 2 حوزه عمرانی و قهرمانی


رییس اداره ورزش و جوانان باشت اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در ورزش باشت را تشریح کرد.

- حسن حضرتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد:  اداره ورزش و جوانان باشت در زمینه رشته های فوتبال؛ کوهنوردی، تکواندو، ژیمناستیک، کونگ فو و کشتی فعال است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی شهرستان باشت 2/55 بوده که در کشور رقم بالایی است آمار ورزشکاران شهرستان 2200 نفر و دارای 3سالن سرپوشیده شهری است 15 چمن مصنوعی داشته و در صورت تامین زمین درصدد احداث سالن مخصوص مسابقات هستیم.

حضرتی گفت: از خیرین و دستگاههای مختلف دولتی تقاضا داریم جهت حمایت از جوانان دربخش اشتغال و ازدواج این قشر حمایتهای لازم را به عمل آورند از اقشار مختلف تقاضا داریم که ورزش را در سبد خانواده قرار دهند زیرا فرهنگ ورزش فرهنگ جوانمردی و اخلاق نیکوست و مقام معظم رهبری پیرامون ورزش می فرمایند امربه ورزش امر به معروف است.

وی ادامه داد: ورزش حلقه گمشده تمامی جوامع بوده و انواع بیماری ها مانند مشکلات قلبی و عروقی و چاقی مفرط و دیابت و چربی خون کبد چرب و مشکلات جسمی حرکتی مانند آرتروز و سفتی و خشکی مفاصل و دیگر بیماری ها ناشی از فقر حرکتی هستیم لذا از تمامی هم استانی ها و همشهریان تقاضامندیم روزانه به مدت 20 دقیقه به ورزش و فعالیت بدنی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در ورزش باشت و اقدامات گسترده در 2 حوزه عمرانی و قهرمانی

تحول در ورزش باشت و اقدامات گسترده در 2 حوزه عمرانی و قهرمانی