مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-28بين الملل

تحولات لبنان محور دیدار وزیر خارجه عربستان و لودریان


وزیر خارجه عربستان و فرستاده «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه به لبنان، در دیداری در ریاض به بررسی تحولات لبنان و دیگر موضوعات منطقه ای پرداختند.

- وزیر خارجه عربستان و فرستاده امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه به لبنان، در دیداری در ریاض به بررسی تحولات لبنان و دیگر موضوعات منطقه ای پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری عربستان (واس) اعلام کرد که فیصل بن فرحان وزیر خارجه این کشور در ریاض میزبان ژان ایو لودریان فرستاده امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه به لبنان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواس، دو طرف در این دیدار درباره روابط دوجانبه ریاض-پاریس، راه های گسترش هماهنگی ها میان دو طرف در زمینه های مختلف، آخرین تحولات لبنان و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی و اقداماتی که برای آنها انجام شده، گفتگو کردند.

لودریان چهارشنبه نیز از احزاب سیاسی لبنان خواست گزینه سومی را برای آغاز رایزنی های مختصری و به دنبال آن برگزاری یک جلسه فوری و علنی پارلمان برای انتخاب رییس جمهور جدید پیشنهاد دهند.

او گفت: صبر پنج کشور فرانسه، عربستان، مصر، آمریکا و قطر که پرونده لبنان را دنبال می کنند، رو به اتمام است و آن ها درباره فایده استمرار حمایت مالی شان از لبنان سوال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات لبنان محور دیدار وزیر خارجه عربستان و لودریان

تحولات لبنان محور دیدار وزیر خارجه عربستان و لودریان