مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-02اقتصادي

جزییات برگزاری دومین رویداد پتروفن زون در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به برگزاری رویداد فناورانه پتروفن زون برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: با بررسی نیازهای فناورانه به دنبال حل مسایل و ایجاد رسوب دانشی و ارتقای سطح فناوری در شرکت های پتروشیمی با همکاری .

- جزییات برگزاری دومین رویداد "پتروفن زون" در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به برگزاری رویداد فناورانه پتروفن زون برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: با بررسی نیازهای فناورانه به دنبال حل مسایل و ایجاد رسوب دانشی و ارتقای سطح فناوری در شرکت های پتروشیمی با همکاری شرکت های دانش بنیان هستیم.

پیام برزگر در نشست خبری رویداد فناورانه پتروفن زون که امروز، 10 مهرماه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در دولت سیزدهم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری توسعه و گسترش زیست بوم نوآوری بوده است و در این مسیر مسایل مرتبط با فناوری شرکت های پتروشیمی را با کمک شرکت های دانش بنیان حل خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در این زمینه یک مسیر رو به رشد را تدوین و در حال طی کردن مسیر هستیم، افزود: اهداف مختلفی در راستای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری دومین رویداد پتروفن زون در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر

جزییات برگزاری دومین رویداد پتروفن زون در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر