مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-04اقتصادي

راه اندازی اولین انجمن صنفی حفاظت فنی و ایمنی بهداشت کار در نیشابور


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور گفت: برای اولین بار انجمن صنفی حفاظت فنی و ایمنی بهداشت کار نیشابور راه اندازی می شود.

- مجتبی نجفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: برای اولین بار انجمن حفاظت فنی و ایمنی بهداشت کار در نیشابور بزرگ راه اندازی می شود که شریک اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور افزود: در بحث گسترش فرهنگ ایمنی در کارگاه های مختلف ایجاد مرکز تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار را پیگیری و در دستور کار قرار دادیم.

زیرا وجود چنین مرکزی تاثیر بسیاری در کاهش تعداد و نرخ حوادث دارد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 70هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در نیشابور فعالیت می کنند، ادامه داد: تمامی کارگاه های بالای 25 نفر مکلف به تشکیل کمیته حفاظت هستند.

نجفی عنوان کرد: با توجه به جمعیت اندک نیروی انسانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور، پوشش دهی حفاظت و ایمنی کارگران 4 شهرستان نیشابور بزرگ، فیروزه، زبرخان و میان جلگه بسیار سخت و کند پیش می رود.

وی تصریح کرد: زنجیره ای از عوامل مثل کمبود نیروی انسانی، نبود فرهنگ ایمنی کار و نیز کارگاه ها زیرزمینی روند کنترل حفاظت و ایمنی را به میزان بسیار کند می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین انجمن صنفی حفاظت فنی و ایمنی بهداشت کار در نیشابور

راه اندازی اولین انجمن صنفی حفاظت فنی و ایمنی بهداشت کار در نیشابور