مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-04ورزشي

معرفی 110 شخصیت یزدی در کتاب «مفاخر شهر یزد»


رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد از رونمایی کتاب مفاخر شهر یزد که به معرفی 110 شخصیت برجسته یزدی در حوزه های مختلف می پردازد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، کتاب مفاخر یزد که به همت بخش مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد تهیه شده است، در کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی شورای شهر یزد رونمایی شد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات، رییس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی شورای شهر یزد در حاشیه این رونمایی، اظهار کرد: کتاب مفاخر یزد به معرفی 110 نفر از شخصیت های برجسته، تاریخ و سیره بزرگان این شهر پرداخته و بخشی از کتاب نیز به معرفی برخی امامزادگان، عالمان، شهیدان، دانشمندان، خیران و معماران مطرح، خوشنویسان و صاحبان مشاغل اختصاص دارد.

وی افزود: بارگذاری تولید محتوای مناسب گردشگری برای معرفی شهر یزد، تعریف مسیر و پارکینگ هوشمند گردشگری، برگزاری برنامه های مشترک با بهزیستی در حوزه سالمندان، توجه ویژه به کمپ های کویری یزد، برگزاری جشنواره خرید برای گردشگران و به طورکلی حمایت و تبلیغ شورا و شهرداری در زمینه گردشگری از جمله درخواست های مسئولان کمیته های گردشگری در راستای رونق گردشگری شهر یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 110 شخصیت یزدی در کتاب «مفاخر شهر یزد»

معرفی 110 شخصیت یزدی در کتاب «مفاخر شهر یزد»