مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-21اقتصادي

اشتغالزایی برای 200 بانو توسط یک کارآفرین روستایی


کارآفرین است بدون هیج ادعایی، خودش را محدود به کارهای روزمره گی نکرده است، پشتکار، علاقه، خلاقیت، نوآوری همه در چهره اش موج می زد، عاشق تولید است و موفقیتش را مدیون مادر و همسرش می داند و توانسته با هیمن اراده برای 200 نفر هم اشتغال ایجاد کند.

- گروه گزارش استان های خبرگزاری فارس، سوسن رحمانی_ کارآفرین است بدون هیچ ادعایی، خودش را محدود به کارهای روزمره گی نکرده است، پشتکار، علاقه، خلاقیت، نوآوری همه اش در چهره اش موج می زد.

کارآفرینی برای 200 بانوی جوان، تأسیس کارگاه جی جی پی از ژاپن در سال 82، ایجاد مزرعه کاشت زعفران، پرورش نوغان و ثبت شرکت تولیدی چند منظوره با 36 نفر از زنان روستا رزومه فعالیت عذرا عدالتی کارآفرین موفق از دیار شیخ شهاب الدین سهروردی است.

این بانوی موفق عاشق تولید است و موفقیتش را مدیون مادر و همسرش می داند، وی از سال 69 وارد فعالیت های اجتماعی و از سال 81 وارد کار تولید شده و برای بانوان روستایی که دوست داشتند در اقتصاد خانواده خود سهمی داشته باشند اشتغال زایی کرده است.

کارآفرین سوژه امروز ما در نخستین کنگره بانوان تأثیرگذار استان زنجان به عنوان بانوی تأثیرگذار انتخاب شده و می گوید امیدوارم این انتخاب در حد یک رزومه نباشد، امیدوارم حمایت از قشر کارآفرین تنها به روز ها و برنامه های ختم نشود و طوری مورد حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 200 بانو توسط یک کارآفرین روستایی

اشتغالزایی برای 200 بانو توسط یک کارآفرین روستایی