مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-11بين الملل

چشم امید مردم غزه به رسیدن کمک های امدادی از گذرگاه رفح


با وجود اینکه رژیم صهیونیستی به هر طریقی تلاش دارد گذرگاه رفح، تنها دریچه نوار غزه با خارج را هم مسدود کند، اما بسیج کشورهای اسلامی می تواند مانع از بروز فاجعه انسانی برای فلسطینیان مظلوم و زیر بمباران این منطقه محاصره شده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس،  نیروهای اشغالگر اسراییل امروز برای پنجمین روز متوالی با بمباران منازل و برج های مسکونی بزرگ در غزه به ظن خود از کارت فشار اقتصادی و انسانی برای تلافی شکست خود در برابرعملیات طوفان الاقصی گروه های مقاومت استفاده می کنند.

از شنبه گذشته رژیم صهیونیستی اهداف اقتصادی و غیرنظامی غزه را در صدر فهرست اهداف حملات خود قرار داده که در نتیجه آن صدها بانک، دفاتر مطبوعاتی، مهندسی و بازرگانی، دفاتر حقوقی، دفاتر ترخیص کالا از گمرک و همچنین زیرساخت های حیاتی نظیر شبکه های آب و برق غزه با خاک یکسان شده است.

یسراییل کاتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از ممنوعیت ورود آب و مواد غذایی به غزه خبر داد تا به تعبیر رسانه ها از جنگ قحطی علیه نوار غزه خبر دهد.

جلال اسماعیل، رییس سازمان انرژی غزه اعلام کرد: این نیروگاه امروز ساعت دو بعد از ظهر به دلیل اتمام سوخت مورد نیاز برای بهره برداری از آن، به طور کامل از کار می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید مردم غزه به رسیدن کمک های امدادی از گذرگاه رفح

چشم امید مردم غزه به رسیدن کمک های امدادی از گذرگاه رفح