مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-15اقتصادي

توسعه زیرساخت های بانک سینا بر اساس طرح راهبردی کسب وکار


قائم مقام مدیرعامل در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک سینا در بلوار فردوس تهران گفت: توسعه زیرساخت ها بر اساس طرح راهبردی کسب وکار در دستور کار این بانک قرار داشته و با جدّیت دنبال می شود.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، چنگیز مروج ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه جدید این بانک در بلوار فردوس تهران، گفت: یکی از مهم ترین رسالت های نظام بانکی کشور، سهولت دسترسی مشتریان به خدمات بانکی است و بانک سینا نیز بر اساس طرح راهبردی کسب وکار، به دنبال تقویت و توسعه زیرساخت ها در کنار توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی به منظور رفاه حال مشتریان است.

وی با اشاره به فضای رقابتی حاکم بر صنعت بانکداری، افزود: تمرکز شعب بانک سینا در شهر تهران در مقایسه با دیگر بانک ها، محدود است و بر اساس رویکرد توسعه ای این بانک، به دنبال افزایش شعب در محدوده های مورد نیاز مشتریان، هستیم.

این موضوع در کنار توجه به توسعه بانکداری مجازی و پلتفرمی، به دسترس پذیری بیشتر خدمات بانک سینا منجر خواهد شد.

به گفته مروّج، بر اساس طرح راهبردی کسب و کار بانک سینا، توسعه زیرساخت های این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب در حوزه های بانکداری اختصاصی و تجاری است و انتظار می رود بر اساس محاسبات و پیش بینی ها، افتتاح شعب جدید بانک سینا موجب افزایش سهم بازار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های بانک سینا بر اساس طرح راهبردی کسب وکار

توسعه زیرساخت های بانک سینا بر اساس طرح راهبردی کسب وکار