مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-12ورزشي

مداح کمک کرد به خودم ایمان بیاورم/ قوی تر از قبل بر می گردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی از ناهید کیانی بعد از کسب مدال نقره مسابقات گرندپری در تائویان نوشت: - قهرمان سال 2023 جهان در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی تکواندو با بیان اینکه تکواندو ورزش لحظه هاست اشاره کرد که خسته نمی شود و برای کسب موفقیت های بیشتر قوی تر از گذشته بازمی گردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی از ناهید کیانی بعد از کسب مدال نقره مسابقات گرندپری در تائویان نوشت: زندگی می تواند در یک لحظه تغییر کند و همینطور تکواندو، ناهید کیانی این را به خوبی می داند.

این تکواندوکار ایرانی دو بار در کسری از ثانیه موفق به کسب مدال طلا در گرندپری نشده و این بار در تائویان چنین اتفاقی افتاد.

  فینال وزن وزن 57 کیلوگرم بین کیانی، قهرمان جهان در مقابل اسکایلار پارک بازیکن محبوب کانادایی، برگزار شد و در راند اول هر دو ورزشکار تکنیک خوب  و قدرتمند را ارائه دادند هر دو ضربات سر زدند.

اما کیانی ایرانی به وضوح در بازی مسلط بود.

در راند دوم، پارک با ضربه به بدن و ضربه سر پنج بار حمله کرد، اما این کیانی بود که یک بار دیگر به تساوی رسید و اگر او می توانست این برتری را حفظ کند، طلا برای او بود، ولی پارک در ثانیه پایانی بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداح کمک کرد به خودم ایمان بیاورم/ قوی تر از قبل بر می گردم

مداح کمک کرد به خودم ایمان بیاورم/ قوی تر از قبل بر می گردم