مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-12سياسي

دولت سیزدهم در کاهش دغدغه های معیشتی مردم مصمم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب شامگاه پنجشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون اقدامات گسترده برای تقویت نظام اقتصادی و حل دغدغه های مردم به ویژه در حوزه معیشت و مسکن در دستور کار قرار .

- وزیر اطلاعات گفت: دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی در کاهش مشکلات و دغدغه های معیشتی مردم مصمم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب شامگاه پنجشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون اقدامات گسترده برای تقویت نظام اقتصادی و حل دغدغه های مردم به ویژه در حوزه معیشت و مسکن در دستور کار قرار گرفته تا زمینه رفاه عمومی فراهم آید.

وی تصریح کرد: حرکت های خوبی در این 2 سال انجام شده و در 2 سال پیش رو نیز مجموعه دولت سیزدهم و مسئولان خدوم نظام اسلامی مصمم و با اراده هستند تا این خدمات و برنامه های رفاهی و ارتقای معیشت مردم را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهند.

وزیر اطلاعات گفت: دولت در ابعاد مختلف برای توسعه استان ها برنامه ریزی و هدف گذاری کرده و در استان اردبیل نیز با نگاه تحول آفرین در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت فعالیت های خوبی آغاز شده و شاهد ایجاد فرصت های اشتغال و کارآفرینی برای جوانان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در کاهش دغدغه های معیشتی مردم مصمم است

دولت سیزدهم در کاهش دغدغه های معیشتی مردم مصمم است