مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-04اجتماعي

بزرگترین گردهمایی مسئولان قرآنی کشور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میکاییل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با اشاره به جزییات برگزاری نشست دوسالانه قرآن اظهار کرد: - مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش جزییات برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور را که در آبان ماه برگزار می شود، تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میکاییل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با اشاره به جزییات برگزاری نشست دوسالانه قرآن اظهار کرد: دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور با ظرفیت حدود هزار نفر به عنوان بزرگترین گردهمایی مسئولان قرآنی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این دوره در هفته اول آبان ماه در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار می شود افزود: این دوره به صورت دوسالانه برگزار می شود، اما به دلیل اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، این دوره برگزار نشده است امسال پس از 4 سال برگزاری آن را خواهیم داشت.

باقری با تاکید بر ضرورت برگزاری این دوره عنوان کرد: یکی از دلایل برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارت آموزش و پرورش سراسر کشور این است که در دولت جدید تغییراتی در شیوه اجرای فعالیت ها، سیاست ها و راهبرد ها داشتیم که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین گردهمایی مسئولان قرآنی کشور برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی مسئولان قرآنی کشور برگزار می شود