مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-03سياسي

آغاز به کار هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز


هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی امروز سه شنبه، 11مهر ماه با حضور جراحان مختلف کشور در تبریز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی امروز سه شنبه، 11مهر ماه با حضور جراحان مختلف کشور در تبریز آغاز به کار کرد.

دکتر بهمن نقی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رییس این کنگره سه شنبه، 11 مهرماه در آیین افتتاحیه این رویداد علمی در پیامی با تاکید بر ضرورت توجه به برگزاری برنامه های شاخص علمی و تخصصی در دانشگاه، گفت: همفکری در عرصه علمی بدون شک به توسعه فعالیت های تخصصی پزشکی کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبادلات علمی بین اساتید، توسعه علمی کشور را در پی دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های علمی کشورمان در طی سال های گذشته، گفت: خوشبختانه شاهد پیشرفت جراحی های کم تهاجمی در سطح کشور هستیم و آذربایجان شرقی نیز در این عرصه موفق ظاهر شده است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد حضور جمع کثیری از متخصصان حوزه جراحی در شهر تبریز هستیم و امیدواریم این دورهم بودن ها تبادلات علمی را در پی داشته و شاهد ارتقا سطح علمی این حوزه در سطح کشور باشیم.

دکتر حسین سعیدی مطهر، رییس انجمن جراحان درون بین کشور نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی تبریز از جراحان کم تهاجمی، گفت: امروز هجدهمین کنگره بین المللی جراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز

آغاز به کار هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز