مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-28سياسي

برگزاری اولین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی


اولین «رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی» همزمان با پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) در اصفهان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان اولین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی همزمان با پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) در اصفهان برگزار می شود.

حسین ربانی، رییس بنیاد علمی نخبگان اصفهان و دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: اولین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی به همت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و بنیاد نخبگان استان اصفهان از روز جمعه 7 مهرماه الی سه شنبه، 11 مهرماه، برگزار می شود.

وی بیان کرد: روز جمعه افتتاحیه مراسم جایزه مصطفی (ص) در هتل عباسی اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات کشوری و استانی برگزار می شود.

ربانی خاطرنشان کرد: این رویداد با آیین رونمایی از پوستر مسابقات بین المللی هوش مصنوعی و رونمایی از باشگاه هوش مصنوعی همراه است.

رییس بنیاد علمی نخبگان اصفهان با اشاره به اهداف مدنظر این رویداد برای دانش آموزان، عنوان کرد: روز شنبه تحت عنوان رویداد دانش آموزی، هوش مصنوعی و پزشکی نامگذاری شده است.

همچنین روز یکشنبه با نام رویداد دانش آموزی، هوش مصنوعی و روز دوشنبه با عنوان رویداد دانش آموزی، هوش مصنوعی و هوافضا خواهد بود که لازم به ذکر است سازمان فضایی ایران هماهنگ کننده این برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی

برگزاری اولین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی