مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-16ورزشي

عزمی برای تعریف و اجرای پروژه عمرانی در سطح شهر مشهد نمی بینیم


رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شواهد و شرایط در شهرداری به نحوی بوده که عزمی برای تعریف و اجرای پروژه عمرانی در سطح شهر نمی بینیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شواهد و شرایط در شهرداری به نحوی بوده که عزمی برای تعریف و اجرای پروژه عمرانی در سطح شهر نمی بینیم.

سید حسین علوی مقدم امروز 24 مهرماه، در نطق پیش از دستور نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: در ابتدا با حمایت از مردم فلسطین و تحسین مقاومت آن ها در برابر رژیم اشغالگر قدس تاکید می کنیم که قدس شریف آزاد خواهد شد و این اصل وعده الهی است.

وی با اشاره به 26 مهرماه هفته تربیت بدنی و ورزش و ضمن تبریک به جامعه ورزش کشور، به ویژه ورزشکاران مشهدی عنوان کرد: مشهد روزی سرآمد ورزش کشور بود اما به لطف مدیریت های ناکارآمد، حال خوشی ندارد.

رویکرد و نگاه شورای ششم، مردم محوری بوده و هست.

ما برخاسته از مردم هستیم، مردم را ولی نعمت خود می دانیم و وظیفه و رسالتی جز خدمت به زائران و مجاوران آقا امام رضا(ع) نداریم.

علوی مقدم با اشاره به اینکه سیاست گذاری و ریل گذاری ها برای شهرداری را بر مبنای مردم داری و مردمی سازی گذاشته ایم، تصریح کرد: عملکرد حوزه مجری، یعنی شهرداری به نحوی است که متاسفانه روز به روز شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزمی برای تعریف و اجرای پروژه عمرانی در سطح شهر مشهد نمی بینیم

عزمی برای تعریف و اجرای پروژه عمرانی در سطح شهر مشهد نمی بینیم