مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-16سياسي

ضرورت نگاه تربیتی و مهارتی در سراهای دانشجویی


سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر ضرورت و لزوم نگاه تربیتی و مهارتی در سراهای دانشجویی، گفت: در این راستا بسته هایی با عنوان «سرای طیبه» را تهیه و به مراکز استانی دانشگاه ارسال خواهیم کرد.

- سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر ضرورت و لزوم نگاه تربیتی و مهارتی در سراهای دانشجویی، گفت: در این راستا بسته هایی با عنوان سرای طیبه را تهیه و به مراکز استانی دانشگاه ارسال خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید عالمیان در نشست سرپرستان شبانه روزی پردیس های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه بحث دانشگاه و مقوله سرپرستان شبانه روزی بسیار مهم است بر تشکیل نگاه فرهنگی- تربیتی در فضای خوابگاه ها تاکید کرد و گفت: در راستای سند تحول بنیادین و ایجاد سرای طیبه، بسته ای آماده شده است که به استان ها ارسال خواهد شد.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، افزود؛ برخورد پدرانه و مادرانه با دانشجو معلمان، تأثیر مثبتی در رفتار دانشجومعلمان دارد.

وی با اشاره به حضور قریب یکصد هزار دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان و نقش آنان بر تربیت دانش اموزان، اظهار کرد: بنابراین بحث های تربیتی دانشجومعلمان در راستای سند تحول بنیادین بسیار جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه تربیتی و مهارتی در سراهای دانشجویی

ضرورت نگاه تربیتی و مهارتی در سراهای دانشجویی