مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 02:202023-10-08دانش

نمایندگان شورا در هیأت امنای مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز انتخاب شدند


سه تن از اعضای شورای اسلامی و سه نفر از متخصصان مدیریت شهری برای عضویت در هیأت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سه تن از اعضای شورای اسلامی و سه نفر از متخصصان مدیریت شهری برای عضویت در هیأت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز یکشنبه 16 مهر در یکصد و پنجاهمین جلسه خود با لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع باباباغی جهت توسعه، تجهیز و نوسازی این مراکز موافقت کردند.

بررسی لایحه شهرداری در خصوص بخشودگی ارزش تغییر کاربری 6 قطعه از قطعات تکفیکی روستای فتح آباد جهت حل اختلاف بین شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی دیگر از دستور جلسات شورا بود که در نهایت پس از تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

اعضای شورای اسلامی با لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی به مالک خودرو 405، جهت جبران باقی مانده خسارت وارده به خودرو مربوط به افتادن دیوار بتنی، موافقت کردند.

پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه، به عنوان سخنران میان دستور به ایراد صحبت در خصوص کم و کیف پروژه های ورزشی در حال اجرا پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان شورا در هیأت امنای مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز انتخاب شدند

نمایندگان شورا در هیأت امنای مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز انتخاب شدند